9 Mart 2014 Pazar

Kış Masalı


 Winter's Tale / Kış Masalı
IMDB Puanı: 6.1/10
Tür: Fantastik, Dram
Yönetmen: Akiva Goldsman
Oyuncular : Colin Farrell, Jessica Brown Findlay, Russel Crowe
Süre : 1 saat 58 dakika


Bir Pazar sabahı hayallerden, ümitlerden, kaderden hatta kendimizden konuşmak için ne kadar uygun zaman di mi? 

Ankara'da hava kapalı, ne var ki camı açınca duyduğum kuş sesleri içimi açmaya yetti. Arada bir serçelerin bıcırdıyıp, çemkirmesi bile iyi hissettirdi.

Eee filimden bahsetsene Breeze! diyenlere, fantastik türdeki bu  film açıkçası pek güzel değil.  Ben de duygularıma yer vermek istedim. Çünkü asıl olan O.

Colin Farrell'lı, Russel Crowe'lu kadrosu, Love Storyli afişi ile bir anda gece seansına beni çağırsa da, beklentiyi salonda karşılamadı.Yani film gibi değil. Eksik... Lakin başarısız demeye içim hala elvermiyor, zira filmin spesiyal bir duygusu oldu kati.

Anlatmak istediğim; Ben Kış Masalı'nı  izlerken, beyaz perdedeki yansımayı arka planıma alıp, kendi hayallerimi izledim. 

Yönetmen filmde mucizelere inandırmak, Yapımcı da sevgililer gününde aşkı canlandırmak istedi ise, bir nevi  başarılı olmuştur.

Yoksa hikayede; giriş yok ve gelişmeyi anlamadım. Amma sonuç var.

Bir insanın kaderi olmaktır, aşk. Belki o insana sadece yardım edebilmek, kaderinde bir çizgi olmak için seversin. Bilmeden... Hayat sizi bir arada tutamaz ama birbirinizin hayatında olmanızın bir nedeni vardır. O neden için bile sev.

Gerçek aşk; masum ve saf duygularla, karşılıksız olmalıdır. Aksi takdirde, gerçek aşkı tutku adındaki sanrılarınızla kirletirsiniz.

İşte böyle bir filmi konuştuk... 

Sevgiler, iyi pazarlar!








Hiç yorum yok: